ابراهيم ابوالسعود دردرة

مرحبا بك في موقعك
نتمني ان نفيدك ونفيد الجميع
مع تحيات
محاسب/ ابراهيم ابوالسعود
himasaoud@yahoo.com

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ابراهيم ابوالسعود دردرة

مرحبا بك في موقعك
نتمني ان نفيدك ونفيد الجميع
مع تحيات
محاسب/ ابراهيم ابوالسعود
himasaoud@yahoo.com

ابراهيم ابوالسعود دردرة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

القصاصين الجديدة - الاسماعيليه - مصر

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ{1} الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ{2} الرَّحْمـنِ الرَّحِيمِ{3} مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ{4} إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ{5} اهدِنَــــا الصِّرَاطَ المُستَقِيمَ{6} صِرَاطَ الَّذِينَ أَنعَمتَ عَلَيهِمْ غَيرِ المَغضُوبِ عَلَيهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ{7}
مرحبا بكم                 في موقعكم                ضيوفنا الكرام              مع تحيات                ابراهيم ابوالسعود
شكر خاص الي كل من ساهم في نشر الخير ومساعدة الغير وخاصة ( سلوتة - زهرة الاحلام ) علي مواضيعهم الرائعه والمتميزة وندعو الله خالصين لهم بالتوفيق وان يجزيهم الله خيرا وجعله في ميزان حسناتهم

كورس انجليزي طازة من المعهد البريطاني .....................

هيما سعود
    هيما سعود
    عضو ذهبي
    عضو ذهبي

ذكر

العمل : محاسب

كورس انجليزي طازة من المعهد البريطاني ..................... Empty كورس انجليزي طازة من المعهد البريطاني .....................

مُساهمة من طرف Ù‡ÙŠÙ…ا سعود الجمعة فبراير 26, 2010 12:09 am

كورس انجلش متكامل "berlitz"
    انا قدرت اني اوصل لكورس انجلش من بريلتس "berlitz"وقلت احطه علشان كل اجواتي في السايت هنا يستفيدو معايا ويارب يكون هيفيد حد بس انا عن نفسي الكورس ده فرق معايا جامد وهو ا بجد اسرع طرقه علشان تكون بيها قوي في الأنجلش واكثر الكورسات كفائه وشهره وبجد لازم كلكو تحملو الكورسات ديه وربنا يرزقنا الأخلاص في القول والعمل

الرابط ده عليه 8 مستويات انجلش بجد مش هزار حاجه سحر والله نفسي كلكم تستفيدو بجد وياريت اشوف ردود مشجعه في اول موضوع ليا هنا في المنتدي لان لسه عندي مفأجات اجمد

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

منقووول
    دعواتكم لكل من ساهم في نشر هذا الموضوع

الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 9:33 am